kopiika.com.ua

«Зруйнувати легко, а збудувати?»

Переглядів: 224Коментарі: 0
«Зруйнувати легко, а збудувати?»

Із 10 травня 2018 року й до сьогоднішнього дня  триває реконструкція Горбатого моста. Проведені необхідні інженерно-камеральні вишукування, розбита геодезична сітка координат на місцевості об’єкта, розчищено самосійні зелені насадження та чагарники по укосу та підошві насипу шляхопроводу. А також прибрано й вивезено залишки сміття, облаштовано технологічні та під’їзні проїзди для руху техніки. Узгоджено прокладені інженерні комунікації, мережі сигналізації та зв’язку ПАТ «Укрзалізниця». 

Крім того, розміщено дорожні знаки та інформаційні панно на під’їздах та відповідно до схеми об’їзду; також проведена робота з поточного ремонту покриття вулиць, якими піде транзитний транспорт. Узгоджено дослідження стану ґрунту під несущими опорами – для  вирішення питання міцності конструкції в цілому.

Як раніше повідомляла прес-служба Білоцерківської міськради, реконструкція триватиме досить тривалий час, оскільки проектом передбачено значний обсяг робіт: ремонт прогонової будови й елементів опор, заміна дорожнього й пішохідного полотна, приведення геометричних параметрів під’їздів і мостового полотна до нормативних показників, обладнання водовідводу із проїжджої частини й зливоприймальних колодязів, перебудова мережі освітлення, монтаж огорожі, організація дорожнього руху тощо.

Міський голова Геннадій Дикий на своїй сторінці у Фейсбуці зазначив: «За планом, згідно з тендерною документацією, капітальний ремонт моста має закінчитись до кінця 2018 року». 

Нагадаємо, що ремонт моста виконує Азербайджанська компанія «ALKE Insaat Sanayeve Ticaret». Але всіх білоцерківців турбує тільки одне запитання: «Коли завершиться реконструкція?» 

На сьогоднішній день по мосту пересуватися не варто навіть пішки чи на велосипеді. Великі шматки зруйнованого бетону розкидані вздовж дороги, стрічки, якими було обмежено рух транспорту, розірвані, скрізь стирчать металеві вироби, що застосовуються для армування залізобетонних конструкцій з метою посилення їхньої міцності. Очевидно, що роботи в самому розпалі.

Але під вечір, коли всі ремонтні роботи завершуються та прибирають спеціальний транспорт, по проїжджій частині вільно пересуваються сміливі пішоходи, проїжджають на мотоциклах і велосипедах ті, хто ставиться до своєї безпеки, м’яко кажучи, безвідповідально. 

На завершення ремонтних робіт чекають усі містяни, а найбільше, мабуть, мешканці вулиць, якими наразі здійснює об’їзд міський транспорт.

Але в цілому білоцерківці позитивно ставляться до тимчасових незручностей і вірять, що згодом 80-річний міст нарешті стане безпечним та комфортним для пересування. 

Дар’я Ісаченко

Олексій Погасій, заступник директора ДЖКГ, начальник управління дорожнього господарства департаменту: «Наразі продовжуються  планові роботи щодо мостової споруди.  Відбувається в’язання арматури, підготовка до заливки монолітних частин бетону. Усі ці роботи направлені на підсилення основної монолітної плити мосту».