kopiika.com.ua

Тестування єдиної системи екстреного реагування

Переглядів: 25Коментарі: 0
Тестування єдиної системи екстреного реагування
У Білій Церкві розпочали проводити дослідну експлуатацію автоматизованої системи екстреного реагування «101», як частини загальної системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112».
Як повідомляє УНН, у рамках роботи (станом на даний час) на базі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області, яке розташоване в Білій Церкві, розпочато дослідну експлуатацію автоматизованої системи екстреного реагування «101», як частини загальної системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112».
«Міністерством внутрішніх справ активно реалізовується політика держави щодо якісної побудови системи «112», що надасть можливістьякісного її використання громадянами за результатами її повного впровадження в Україні відповідно до міжнародних норм та правил», — зазначають у Міністерстві.
Відповідно до Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року №1023-р., одним із пріоритетних напрямків роботи Міністерства внутрішніх справ України є створення безпечного середовища життєдіяльності людей, забезпеченого орієнтованою на потреби населення діяльністю органів системи МВС, їх швидким і компетентним реагуванням на надзвичайні ситуації й події, що загрожують особистій чи публічній безпеці, через упровадження та розвиток системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112».                                    — За матеріалами інтернет-видань